אורית דביר - מרכזי מחול וכושר - מרכזי מחול וכושר

מרכזי מחול וכושר

ילדים ונוער


ברייקדאנס
גילאי 8-12  16:00-16:45
לימוד יסודות ריקוד הרחוב המפורסם.הרקדנים ילמדו הפרדות אברים, פופינג, אקרובטיקה ועוד.

זומבה לילדות
גילאי 8-12  
 
זומבה לנערות: הרזיה וחיטוב
גילאי  +12          
זומבה הוא שילוב מקורי ואנרגטי בין ריקודים בין ריקודים לטיניים כמו סלסה, סמבה ורומבה, ובין מקצבים מכל העולם, כמו היפ הופ וריקודי בטן.שיעור זומבה פעם או פעמיים בשבוע, הוא דרך מצוינת לשפר את הכושרהגופני, להמריץ את הגוף ולחזק את הנפש, תוך שילוב בין פעילות 
אירובית והנאה.
 
מחול יצירתי 
(טרום בלט) 3-4  

מחול יצירתי (טרום בלט) 5-6 
חוגים לגילאים אלו הם מהחשובים ביותר! ככל שנקדים נכיר את גופנו, נפתח את חוש הקצב והיציבה,עידון התנועה, הקורדינאציה, הגמישות , ביטחון עצמי, יכולת ריכוז ותפיסה מרחבית.
 
ג'אז 
ימי ב'  כיתות א-ג 
חוגי המחול/ג'אז. בחוג זה יפתחו הילדים את יכולתיהם בדגש על טכניקת ריקוד ורצפים תנועתיים, חוש קצב, קואורדינציה, יציבה ,יכולת ריכוז וביטחון עצמי.

תנועה ומחול 
גילאי 4-6 
כיתות א’-ג’ 
במהלך השנה מתקיימים בסטודיו שיעורים פתוחים להורים , בהם מוצגים הישגי הרקדנים והתקדמותם.  לאורך השנה ישתתפו הרקדנים באירועים קהילתיים שונים.

נשים
חיטוב-עיצוב
שיטת אימון המתמקדת בשרירי הישבן, הירכיים והבטן, הזרועות ושרירי החזה. ע"י פעולות חוזרות וכיווץ השרירים אנו משיגות תוצאות של מראה מהודק ומעוצב. בשיטת אימון זו אנו משלבים אביזרים שונים כגון: גומיות, משקולות וכדורים.יתרונות האימון: אימון ממוקד להצרת היקפים, שיפור שיווי המשקל והיציבה, שיפור טווח תנועה בשרירים ובמפרקים.
 
ריקודי בטן
ריקוד הבטן הינו ריקוד של הפרדה. חלקי הגוף נעים כל אחד בנפרד ובאופן עצמאי זה מזה . התנועות מגוונות מאוד, ובעלות עוצמה.
ישנה מודעות רבה ליציבה והחזקה של הגוף, מציאת המרכז באגן, שממנו זורמות התנועות, חיזוק שרירים טבעתיים, חיזוק מפרקים והרגלי נשימה נכונים .

פילאטיס 
אימון זה מתבסס על שילוב בין שליטה גופנית ומנטלית במטרה להשיג גוף חטוב, גמיש, יציב חזק ובריא וכל זאת ללא עומס על המיפרקים וללא קפיצות.השיטה מתאימה לכל גיל ולכל רמת כושר גופני. מתאים למי שסובל מפציעות, ומעוניין להשתקם, לנשים הרות ולאחר לידה.

זומבה
זומבה הוא שילוב מקורי ואנרגטי בין ריקודים לטיניים כמו סלסה, סמבה ורומבה, ובין מקצבים מכל העולם, כמו היפ הופ וריקודי בטן.
שיעור זומבה פעם או פעמיים בשבוע, הוא דרך מצוינת לשפר את הכושרהגופני, להמריץ את הגוף ולחזק את הנפש, תוך שילוב בין פעילות אירובית והנאה.

מודיעין - קייזר

 
אורית דביר - מרכזי מחול וכושר
 

טלפון:  052-7822770 /  052-2442037   דוא"ל:    office@Orit-Dvir.co.il